Oma asiointi on suljettu 10.10. klo 16.30 – 15.10.2024 klo 8.00 välisen ajan.
Jos Oma asioinnissa on selvityspyyntö vireillä, niin siihen tulee vastata ennen käyttökatkosta. Katkoksen aikana selvityspyyntöihin vastaaminen ei ole mahdollista.
Oma asiointi on 14.10. alkaen osa Työmarkkinatoria ja nimeltään Työmarkkinatorin Asiointi.
Hoida asiasi verkkopalvelussa
Suosittelemme käyttämään Oma asiointi -palvelua, kun haluat ottaa meihin yhteyttä. Palvelun kautta voit jättää kätevästi yhteydenottopyynnön omalle Helsingin työllisyyspalveluiden vastuuasiantuntijallesi. Yhteydenottopyynnön saatuamme otamme sinuun nopeasti yhteyttä puhelimitse.
Oma asiointi –palvelussa voit
- ilmoittaa työttömyytesi alkamisesta ja päättymisestä tai muista muutoksista tilanteessasi.
- tarkistaa ja päivittää työllistymissuunnitelmaasi ja ilmoittaa sen toteuttamisesta.
- ilmoittaa työnhakuvelvollisuutesi täyttämisestä.
- tarkistaa muut sovitut asiat ja tehtävät.
- vastata selvityspyyntöihin sekä seurata selvityspyyntöjen ja lausuntojen etenemistä.
- päivittää yhteystietojasi. (HUOM! Muuttuneet osoitetietoisi eivät päivity meille automaattisesti, jos teet osoitteenmuutoksen väestörekisteriin)