Itäkeskus

Helsingin työllisyyspalveluiden Itäkeskuksen toimipisteessä voit asioida ilman ajanvarausta. Neuvonnan asiantuntijamme ovat käytettävissäsi koko aukioloajan. Tilasta löytyy tietokoneita ja tulostimia, joita voit käyttää työn ja koulutuksen hakuun sekä Asiointi-palvelun käyttöön.

Yhteystiedot
Käyntiosoite

Asiakkaankatu 3A
00930
Helsinki

Aukioloajat

Voimassa toistaiseksi:
– ma-pe 9.00-16.00
– la-su suljettu
Puhelinpalvelu:
– ma-pe 9.00-15.00
– la-su suljettu
Jouluaaton aatto: 23.12.2024 - 9.00-15.00
Jouluaatto: 24.12.2024 suljettu
Joulupäivä: 25.12.2024 suljettu
Tapaninpäivä (toinen joulupäivä): 26.12.2024 suljettu
Uudenvuodenaatto: 31.12.2024 - 9.00-15.00
Uudenvuodenpäivä: 1.1.2025 suljettu
Loppiainen: 6.1.2025 suljettu

Puhelinpalvelu

+358 9 310 36107 (pvm/mpm)

Postiosoite

PL 60, 00099 Helsingin kaupunki

Saapumisohjeet

Katso tarkka sijaintimme alla olevasta palvelukartasta. Kartasta löydät myös linkin HSL:n reittioppaaseen.

  • Toimipisteemme sijaitsee 4. kerroksessa.

Jos sinulla ei ole etukäteen varattua aikaa, ota vuoronumero ja asetu odotustilan penkeille odottamaan. Mikäli mahdollista, tule paikalle aamulla välttääksesi iltapäiväruuhkan. Ruuhkaisin aika on tyypillisesti noin kello 11-15 välillä. 

Useimpina päivinä ovellamme on vartija, joka ohjeistaa asiakkaita. Jos olet epävarma, miten toimia, voit kysyä häneltä neuvoa.

Postia voit jättää 4. kerroksen rappukäytävässä olevaan postilaatikkoon. Rappukäytävään pääsee arkisin klo 6-20 ja lauantaisin klo 7.30-16.

Varatulle ajalle tuleminen

Jos sinulla on aika varattuna, sinun ei tarvitse ottaa vuoronumeroa, eikä ilmoittautua erikseen. Asiantuntijamme noutaa sinut odotustilasta sovittuun tapaamiseen.

Kelan etäpalvelu

Itäkeskuksen toimipisteessä sinua palvelee etänä myös Kela. Kelan etäpalvelua voivat käyttää vain toimisteessä jo asiakkaana olevat. 

Kelan etäpalveluun ei tarvitse varata aikaa. Etäpalvelu on käytettävissä maanantaista perjantaihin kello 9–15.

Etäpalvelussa voit hoitaa samoja asioita kuin Kelan palvelupisteessä. Saat myös neuvontaa ja tukea Kelan verkkoasiointiin. Ota mukaan henkilötodistus sekä asioinnissa tarvittavat tiedot tai asiakirjat.

Pyydä apua omalta työntekijältäsi. Hän ohjaa sinut palvelupisteelle ja varmistaa yhteyden toimivuuden. Halutessasi työntekijämme voi jäädä mukaan tapaamiseen. Jos tarvitset asiointiin tulkin, oma työntekijäsi auttaa sinua tulkin tilaamisessa.

Tutustu tarkemmin Kelan etäpalveluun

Seuraavat tapahtumat

Näytä kaikki tapahtumat
Ei tulevia tapahtumia tästä aiheesta.